KWAS HIALURONOWY

Kwas hialuronowy naturalnie występuje w skórze. Wraz z wiekiem jego ilość ulega zmniejszeniu. Podobnie dzieje się z innymi składnikami, na przykład włóknami kolagenu i elastyny. Jest to jedna z przyczyn wiotczenia cery, pojawiania się zmarszczek, a także utraty nawilżenia. Kwas hialuronowy wykazuje bowiem wiele cennych właściwości. Odpowiada za utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia, utrzymanie jędrności oraz gęstości skóry.

Ostrzykiwanie kwasem hialuronowym ma więc wiele zastosowań. Doskonale sprawdzi się jako naturalny wypełniacz. Za jego pomocą można powiększać usta, korygować ich kształt, wypełniać wszelkie nierówności skóry – w tym zmarszczki, wszelkie bruzdy, blizny i rozstępy. A to tylko niektóre z zastosowań kwasu hialuronowego.

Istnieje szereg wskazań do przeprowadzania ostrzykiwania kwasem hialuronowym:

• modelowanie twarzy, lifting twarzy, wolumetria
  • nawilżenie skóry
  • poprawa napięcia, zmniejszenie wiotkości, ujędrnianie, odmładzanie twarzy/szyi/dłoni
  • naturalne powiększanie ust, wypełnianie ust, modelowanie ust
  • usuwanie zmarszczek, wypełnianie zmarszczek
  • worki, cienie, sińce pod oczami
  • rozstępy
  • usuwanie blizn (blizny zanikowe, blizny pooparzeniowe, blizny po trądziku / potrądzikowe, blizny pooperacyjne / po zabiegach)
  • ciąża i okres karmienia piersią
  • choroby o podłożu autoimmunologicznym
  • skłonność do powstawania blizn
  • stany zapalne skóry (opryszczka)
  • nadwrażliwość na kwas hialuronowy
  • choroby nowotworowe

Preparat wchłania się stopniowo, a zadowalające efekty utrzymują się do 12 miesięcy. Trwałość zabiegu to jednak kwestia indywidualna, na którą wpływa styl życia, wiek oraz stan skóry.

DSCLINIC

Skontaktuj się z nami aby umówić zabieg lub zasięgnąć porady.
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania